Tuesday 29 June 2010

Invatand din greseli...




Am gresit de multe ori,lasandu-ma prada ispitelor,tentatiilor.
Am gresit cand nu am avut incredere in mine.
Am gresit cand nu am fost aproape de seamanul meu care avea nevoie de ajutor,nu am lasat umarul meu reazam,nu am sters lacrima si nu am adus alinare.
Am gresit cand mi-am negat misiunea,menirea mea in planul fizic.
Si intr-un tarziu am cerut inspiratie,indrumare si iertare de la Dumnezeu si de la mine;m-am iertat si eliberat de povara grea .Am ales sa-mi urmez calea,calea spre mine,sa ma descopar/redescopar pe mine,sinele meu.Cu ajutor divin am reusit si cu profunda recunostinta MULTUMESC!
Am reusit sa te gasesc pe tine Doamne in sufletul meu,ai fost cu mine mereu si eu nu stiam.
Te rog indruma-ma,ghideaza-ma sa fac ceea ce trebuie sa fac pentru binele cel mai inalt.

No comments:

Post a Comment