Wednesday 30 June 2010

Multumire Ingerului


Ingerul meu,stiu ca-mi esti aproape,simt iubirea si grija ta.Iti multumesc cu recunostinta si infinita iubire.Te rog ramai in continuare cu mine si ghideaza-ma,sustine-ma,ca sa fac partea mea!
Uneori m-am descurajat,am alunecat de pe cale,iar tu mi-ai intins mana ta si m-ai ridicat.
Uneori trista fiind tu m-ai mangaiat si imbratisat si mi-ai umplut inima cu iubire si pace,alungandu-mi tristetea.
Uneori furia a pus stapanire pe mine,intunecandu-mi simturile iar tu mai ajutat sa constientizez ca furia imi face rau,m-ai ajutat sa ies din aceasta stare.
...stiu ca niciodata nu m-ai abandonat;rabdator m-ai indrumat;cu iubire mi-ai scos prieteni in cale...
Iti multumesc Inger drag.


1 comment:

  1. Chiromanţia, astrologia şi...

    în palme îmi cuprind faţa
    închid ochii
    sunt catifeaua obrajilor
    lăcomia nasului
    duritatea craniului
    cu faţa îmi simt palmele
    oare cu palmele îmi formez faţa
    tulburare
    îmi îndepărtez mâinile şi văd
    devin tot mai îndepărtate
    liniile papilare
    urmele traiectoriilor stelare
    înscrisul vieţii
    sunt chiar numai
    o copie a lumii
    după asemănarea Sa?

    poezie de Uta Pryzbos

    ReplyDelete